Kassai lovasíjaszat / Kassai-íjak-felszerelések / Útmutató – vásárláshoz

Vásárlási információk

1. Vásárlás személyesen a kaposmérői üzletünkben:
  • Cím: 7521 Kaposmérő Rákóczi u. 122.
  • Telefon: +36-30-524-1244
  • Nyitva tartás: Hétfőtől péntekig 8:00 – 15:00, szombat-vasárnap: ZÁRVA

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az üzletünkben csak készpénzzel tudnak fizetni!

2. Megrendelés telefonon:
Megrendelését leadhatja telefonon is, ehhez  kérjük, hívjon minket hétköznapokon 8:00 – 15:00 között a +36-30-524-1244-es telefonszámon, diktálja be pontosan a termék nevét, darabszámot, a kívánt mintát, díszítést, stb., illetve, hogy a terméket személyesen vagy futáron keresztül, utánvétesen szeretné átvenni. Kérjük, adja meg a pontos nevét, címét, telefonszámát.
3. Megrendelés interneten:
Írásos megrendeléseket a kassai@lovasijaszat.hu címre várjuk. Kérjük, írja le pontosan a termék nevét, darabszámot, a kívánt mintát, díszítést, stb., illetve, hogy a terméket személyesen vagy futáron keresztül, utánvétesen szeretné átvenni. Egyedi rendelés esetén válasz e-mailben elküldjük árajánlatunkat. Kérjük, mindig adja meg a pontos nevét, címét, telefonszámát.
 4. Szállítási és fizetési feltételek:
A vásárlás utánvétes fizetéssel lehetséges Magyarország területén, külföldi szállítás esetén kizárólag előre banki utalással történik. A megrendelt termékeket a DPD Futárszolgálat szállítja a megrendelés során megadott szállítási címre. A termékek kiszállítása személyesen, házhoz történik, hétköznapokon.  A Megrendelő által megjegyzésként feltüntetett további információkat a kiszállítás körülményeiről vagy egyéb feltételeiről minden esetben átadjuk a futárszolgálatnak, de nem tudjuk ellenőrizni, hogy a kézbesítő figyelembe is veszi azokat.
  • A szállítási költség Magyarország területén átlagosan 2-3 ezer Ft között alakul. A kiszállítás díja a Megrendelőt terheli.
  • A szállítási idő: 1-3 munkanap a készleten lévő termékekre, 1-3 hét a megrendelt egyedi készítésű termékekre.
5. Garancia
Íj-termékeinkre 12 hónap garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén személyesen, telefonon vagy e-mailben tájékoztatást adunk a további teendőkről.
A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra.